poniedziałek, 2 grudnia 2013

Anita Włodarczyk


Kolejny autograf, który dostałem jest od Anity Włodarczyk. 
Jest ona polską lekkoatletyczką specjalizująca się w rzucie młotem. Uczestniczka igrzysk olimpijskich w Pekinie (6. miejsce) oraz srebrna medalistka igrzysk olimpijskich w Londynie. Mistrzyni świata z 2009 roku, wicemistrzyni z 2013 oraz złota (2012) i brązowa medalistka mistrzostw Europy z 2010.

Autograf jest oryginalny z dedykacją. Aby zdobyć autograf Pani Anity należy wypełnić formularz na jej stronie:
link do str.
Na autograf czekałem około 2 miesięcy ale inni blogowicze dostawali jej autograf już nawet po 2 tygodniach.

9 komentarzy:

  1. Wspaniały autograf!
    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję ! ja czekam już 4 miesiące...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj napisać może do niej na konto facebook.

      Usuń
  3. Gratuluję!
    Zapraszam do mnie www.mariuautografy.blogspot.com
    Dodałem do ulubionych linków, liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje Grzesiu,wymienimy się linkami bloga??chętnie cie dołączę do mojej listy,pozdrawiam.napisz kiedy mnie dodasz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :)
    Zapraszam do mnie --> http://sportowe-souvenirs.blogspot.com/
    Dodałem do listy :)

    OdpowiedzUsuń